Človeški viri v gostinstvu, turizmu in zavarovanih območjih
Analiza organizacijske kulture, počutja in zadovoljstva zaposlenih ter oblikovanje programa motivacijskega usposabljanja za zaposlene
Analiza kadrovsko-izobraževalnih procesov v podjetjih in svetovanje pri pripravi načrtov usposabljanj z vključitvijo formalnega in
neformalnega izobraževanja
Analiza optimizacije procesov in svetovanje pri prenosu znanja in veščin v gostinska podjetja, v destinacijske management organizacije,
turistična podjetja in v uprave zavarovanih območij - standardi poslovanja
Vseživljenjsko izobraževanje in usposabljanje na področjih gostinstva, turističnih destinacij in zavarovanih območij
Organizacija seminarjev in delavnic na področju gostinskih podjetij za naslednje vsebine: poslovanje gostinskih podjetij - hotelov,
penzionov, restavracij, gostiln, kavarn, slaščičarn, catering podjetij, kampov, apartmajskih naselij idr.; poslovanje posameznih oddelkov
hotelske hiše – hotelska recepcija, oddelek hrane in pijače, kongresno-poslovni oddelek, velneški oddelek, kontroling; standardi
poslovanja gostinskih podjetij; kalkuliranje za uspešnejše poslovanje manjšega gostinskega podjetja, idr.; trendi v poslovanju gostinskih
podjetij; ekološki management, ali kako zmanjšamo stroške v gostinstvu in poslujemo bolj trajnostno; poslovni bonton in bonton za mizo;
motivacija pri delu v gostinstvu; reševanje konfliktov na delovnem mestu; idr.
Organizacija seminarjev in delavnic na področju turističnih destinacij za naslednje vsebine: načrtovanje turistične destinacije; oblikovanje
ponudbe turistične destinacije; mreženje ponudnikov za oblikovanje destinacijskih produktov turistične destinacije; participacija javnosti
pri razvoju turistične destinacije; marketinške aktivnosti za prepoznavnost turistične destinacije; komunikacija med ponudniki turistične
destinacije; merjenje trajnostnega razvoja turistične destinacije z indikatorji trajnosti; destinacijska znamka in identifikacija z destinacijo;
idr.
Organizacija seminarjev in delavnic na področju zavarovanih območij za naslednje vsebine: načrtovanje zavarovanega območja (parka
zavarovane narave); participacija javnosti pri razvoju zavarovanega območja in komunikacija zavarovanega območja z deležniki;
oblikovanje doživljajske ponudbe zavarovanega območja; mreženje ponudnikov za oblikovanje doživljajskih programov zavarovanega
območja; gradnja celovite kakovosti zavarovanega območja z njegovim zaledjem – turistično destinacijo (ekološke in druge lokalne
sheme); marketinške aktivnosti za prepoznavnost zavarovanega območja; merjenje trajnostnega razvoja zavarovanega območja z
indikatorji trajnosti; tržna znamka zavarovanega območja; identifikacija deležnikov s parkom; idr.
Naše storitve
Anketiranje in intervjuvanje zaposlenih v gostinskih podjetjih, v podjetjih koordinatorjih turističnih destinacij ter upravah
zavarovanih območij za oblikovanje posnetka stanja na področju kadrovanja zaposlenih
Oblikovanje vizij, ciljev in prioritet pri razvoju kompetenc in veščin zaposlenih v gostinskih in turističnih podjetjih, upravah
zavarovanih območij ter drugih deležnikov
Oblikovanje načrtov razvoja in upravljanja kadrov v gostinskih podjetjih, koordinatorjih turističnih destinacij in upravah
zavarovanih območij
Usmerjanje pri spremljanju (monitoring) in evalvaciji izvajanja strategij
Oblikovanje programov izobraževanj in usposabljanj za različne ciljne skupine zaposlenih in deležnikov turističnih destinacij in
zavarovanih območij
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih po posameznih tematikah ter drugih deležnikov destinacij in zavarovanih območij na
seminarjih, delavnicah, terenskih vajah in strokovnih ekskurzijah
Obnavljanje kompetenc in veščin zaposlenih in drugih deležnikov turističnih destinacij in zavarovanih območij